


Posted 15 October 2004 - 09:31 AM
Posted 15 October 2004 - 10:11 AM
Posted 15 October 2004 - 12:31 PM
Posted 18 October 2004 - 09:43 AM
clipping_point, on Oct 2 2004, 13:56 , said:
Jag har tendes till spikningar på (för) låga varv. Testade 98 oktan och de verkade försvinna.Kan bara säga att min bil går pärlanbra nu! Milltek-systemet e det som borde sitta original och AmD-mappen med 98 oktan borde också vara standard
Posted 18 October 2004 - 09:54 AM
Posted 18 October 2004 - 04:45 PM
Posted 19 October 2004 - 05:09 AM
Posted 19 October 2004 - 09:34 AM
Posted 19 October 2004 - 10:06 AM
Posted 19 October 2004 - 10:12 AM
Nonyet, on Oct 19 2004, 11:02 , said:
Vänta till din första banträffBilen är ju perfekt som den är
![]()
Vi får väl se om detta intryck består.....
Posted 19 October 2004 - 12:06 PM
Posted 20 October 2004 - 08:49 AM
clipping_point, on Oct 19 2004, 11:08 , said:
Jag tänker skylla på chauffören ett bra tag.Vänta till din första banträff
! Om man blir grymt frånåken av en Kadett Gsi eller en Opel GT så inser man ju att det finns ett utrymme för förbättringar... men det är nog mest på föraren som förbättringar kan göras enkelt
![]()
Posted 25 October 2004 - 11:25 AM
Posted 25 October 2004 - 04:03 PM
Posted 26 October 2004 - 07:01 AM
clipping_point, on Oct 25 2004, 16:59 , said:
nää. handla lite schysta väghållningsprylar istället så tar du han ändåTurbo???! Det avgör saken, nu måste vi handla trimkammar!
Posted 26 October 2004 - 07:57 AM
Posted 26 October 2004 - 10:57 AM
Posted 26 October 2004 - 02:46 PM
Posted 26 October 2004 - 02:59 PM
Posted 26 October 2004 - 03:28 PM
0 members, 1 guests, 0 anonymous users