Vinterplaner...
#21
Posted 15 October 2004 - 09:31 AM
#22
Posted 15 October 2004 - 10:11 AM
#23
Posted 15 October 2004 - 12:31 PM
#24
Posted 18 October 2004 - 09:43 AM
Jag har tendes till spikningar på (för) låga varv. Testade 98 oktan och de verkade försvinna.Kan bara säga att min bil går pärlanbra nu! Milltek-systemet e det som borde sitta original och AmD-mappen med 98 oktan borde också vara standard
Priset är negativt för 98 oktan men finns det andra nackdelar?
Någon annan som kör 98?
#25
Posted 18 October 2004 - 09:54 AM
#26
Posted 18 October 2004 - 04:45 PM
#27
Posted 19 October 2004 - 05:09 AM
#28
Posted 19 October 2004 - 09:34 AM
#29
Posted 19 October 2004 - 10:06 AM
#30
Posted 19 October 2004 - 10:12 AM
Vänta till din första banträff ! Om man blir grymt frånåken av en Kadett Gsi eller en Opel GT så inser man ju att det finns ett utrymme för förbättringar... men det är nog mest på föraren som förbättringar kan göras enkeltBilen är ju perfekt som den är
Vi får väl se om detta intryck består.....
Så du gör rätt, strunta i alla mods, o gå med i SSJ o ÖSK så du kan öva bana nästa år!!
#31
Posted 19 October 2004 - 12:06 PM
#32
Posted 20 October 2004 - 08:49 AM
Jag tänker skylla på chauffören ett bra tag.Vänta till din första banträff ! Om man blir grymt frånåken av en Kadett Gsi eller en Opel GT så inser man ju att det finns ett utrymme för förbättringar... men det är nog mest på föraren som förbättringar kan göras enkelt
Sedan blir det kompressor
Eller är den bara en myt?
#33
Posted 25 October 2004 - 11:25 AM
#34
Posted 25 October 2004 - 04:03 PM
#35
Posted 26 October 2004 - 07:01 AM
nää. handla lite schysta väghållningsprylar istället så tar du han ändåTurbo???! Det avgör saken, nu måste vi handla trimkammar!
#36
Posted 26 October 2004 - 07:57 AM
#37
Posted 26 October 2004 - 10:57 AM
#38
Posted 26 October 2004 - 02:46 PM
#39
Posted 26 October 2004 - 02:59 PM
#40
Posted 26 October 2004 - 03:28 PM
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users