Bilsports superstage, den som Badster2 körde så bra på.Vad är det ni ska åka på: Superstage eller en konbaneträff?
Och du ska så klart vara med och köra skjortan av oss

Posted 09 January 2006 - 02:49 PM
Bilsports superstage, den som Badster2 körde så bra på.Vad är det ni ska åka på: Superstage eller en konbaneträff?
Posted 09 January 2006 - 05:19 PM
Posted 09 January 2006 - 06:07 PM
Posted 09 January 2006 - 06:17 PM
Edited by clipping_point, 09 January 2006 - 06:18 PM.
Posted 09 January 2006 - 06:57 PM
Posted 09 January 2006 - 08:00 PM
Posted 10 January 2006 - 06:23 PM
Posted 10 January 2006 - 06:25 PM
Jepp, tyska exportskyltar (har kvar mina).Fick ett samtal i kväll från föräldrarna som berättade att det stod en Speedster några kvarter från dem. Så fem minuter senare körde jag förbi och tittade.
En silver N/A med HT. Såg ut som Tyska skyltar fast med röd markering i högerkant. Är det Tyska exportskyltar?
Edited by Reine, 10 January 2006 - 06:26 PM.
Posted 10 January 2006 - 06:35 PM
Då kanske det finns en Speedster till i stan...Jepp, tyska exportskyltar (har kvar mina).Fick ett samtal i kväll från föräldrarna som berättade att det stod en Speedster några kvarter från dem. Så fem minuter senare körde jag förbi och tittade.
En silver N/A med HT. Såg ut som Tyska skyltar fast med röd markering i högerkant. Är det Tyska exportskyltar?
/Reine
Posted 11 January 2006 - 01:23 PM
Posted 12 January 2006 - 06:43 AM
Det har även setts en ny speedster i Trollhättan före jul.Fick ett samtal i kväll från föräldrarna som berättade att det stod en Speedster några kvarter från dem. Så fem minuter senare körde jag förbi och tittade.
Posted 12 January 2006 - 08:01 AM
Posted 20 January 2006 - 04:12 PM
Posted 20 January 2006 - 04:25 PM
Ett litet last-tipps!
En postback (postens egna) passar perfekt mellan fotstödet och stolen på passagerarsidan, sitter som gjuten![]()
Kunde inte låta bli att posta med en post-relaterad bild
Posted 20 January 2006 - 04:48 PM
Ett litet last-tipps!
En postback (postens egna) passar perfekt mellan fotstödet och stolen på passagerarsidan, sitter som gjuten![]()
Posted 31 January 2006 - 11:09 PM
Släng på Posthornen till Emmaboda så sätter jag Coke loggor på min, televerket kan ju bli representerat okså. vore grymt om vi hamnar i Bilsport, är ju inne med dekorEtt litet last-tipps!
HA HA, du skall bara veta hur nära det var att du sluppit redigera denna bild.
Jag hade nämligen skaffat postemblem att sätta på bilen inför denna slalomtävling, men jag han inte få dit dem. Jag lovar dock att jag skall åka något race med dessa emblem på. Ganska hög anti-blingfaktor på det eller?![]()
Förresten har du kommit någon vart med funderingarna kring att trimma bilen Erik?
Posted 01 February 2006 - 12:46 AM
PRIPPS-BLÅ eller BLÅKLÄDER på min dåSläng på Posthornen till Emmaboda så sätter jag Coke loggor på min, televerket kan ju bli representerat okså. vore grymt om vi hamnar i Bilsport, är ju inne med dekor
Ett litet last-tipps!
HA HA, du skall bara veta hur nära det var att du sluppit redigera denna bild.
Jag hade nämligen skaffat postemblem att sätta på bilen inför denna slalomtävling, men jag han inte få dit dem. Jag lovar dock att jag skall åka något race med dessa emblem på. Ganska hög anti-blingfaktor på det eller?![]()
Förresten har du kommit någon vart med funderingarna kring att trimma bilen Erik?
Posted 01 February 2006 - 04:17 AM
Posted 01 February 2006 - 02:04 PM
Posted 01 February 2006 - 02:52 PM
mer en glassbil än en banbil skulle jag tro.http://www.automotor...p?version=29103
Nya "speedster".
(fast kanske inte, då den säkert är sjukt tung och tillverkad i staterna)
Edited by Sliparn, 01 February 2006 - 02:56 PM.
0 members, 1 guests, 0 anonymous users