Fan, vilken j-a skitsommar..
Som tur är har alla track events varit torra hittills, iaf!
Vädret..........
Started by
clipping_point
, Jun 04 2005 08:17 AM
4 replies to this topic
Posted 04 June 2005 - 08:17 AM
Posted 07 June 2005 - 07:10 AM
Nu skiner solen och det blir Mantorp ikväll!
Need for Speed Underground 2 är rätt kul, jämfört med äldre NFS-versioner. Här hjälper det faktiskt att bromsa!! Miljöerna är bra återgivna, motorljudet är helt suveränt och musiken är riktigt OK!
Det är ingen simulator men kul när regnet smattrar.
Posted 07 June 2005 - 07:43 AM
Annars kan du ju ta o komma till Anderstorp ikväll (kanonväder här i Borås nu), såg på rejsa att dom fått in 2 återbud, så det finns platser...
Ska göra ett nytt försök att ta mej ut på banan den här kvällen, blir jag avstängd pga av dålig ljudmätning den här gången oxå så....
I västa fall får jag isf sätta dit orginalburken bak till körningen nästa vecka, men det suger....
Om det är nån som har en länk till reglerna för ljudmätningar i depån så kan ni posta den här, eller maila instruktionera direkt till mej...
Posted 07 June 2005 - 07:54 AM
9 pass * 20 minuter på kullen igår i hällregn, helt blanka bakdäck....... tror ni det gick brett ...........i slutet på dagen när det var mindre folk som körde och det inte blev några "mindre" våta spår att åka i kunde jag inte ens hålla undan för en 9-3 Aero, bakvagnen kasta ut så fort man tänkte på att röra pedalen och ABS en tyckte att jag inte borde bromsa alls........(måste koppla ur den )
Hade bland annat fullt styr utslag i TV kurvan (åt fel håll) då får man en liten klump i magen och kör saktare sedan.......
Men det finns inga hål i glasfibern trots att det är mycket staket på kullen, det känns bra.
Nu behövs det nya däck !!!
Hade bland annat fullt styr utslag i TV kurvan (åt fel håll) då får man en liten klump i magen och kör saktare sedan.......
Men det finns inga hål i glasfibern trots att det är mycket staket på kullen, det känns bra.
Nu behövs det nya däck !!!
Edited by Supersonett, 07 June 2005 - 08:24 AM.
Posted 07 June 2005 - 09:37 AM
Var på långhelg i Tyskland (norra) och det var varmare där. Gick i shorts mesta tiden.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users