Ja, det blir en bit att köra på en dag... eskilstuna - anderstorp 35 mil ggr 2 plus milen på banan...Välkommen! Det här kan ju bli kuldet blir med största sannolikhet en till...
Det blir säkert kul...
Posted 08 June 2005 - 12:32 PM
Ja, det blir en bit att köra på en dag... eskilstuna - anderstorp 35 mil ggr 2 plus milen på banan...Välkommen! Det här kan ju bli kuldet blir med största sannolikhet en till...
Posted 08 June 2005 - 12:54 PM
Eeehhh, jag kunde inte hålla mig på väg hem från Björkvik. Motorvägen är tråkig genom Småland...I helgen testade jag dock nästan toppfarten på björkvik, med tak accellerar fortfarande bilen i 210 (på mätaren) iaf... Utan tak började den dock bli trött redan vid 200... Troligen blir väl luftmotståndet för stort då.
Posted 08 June 2005 - 03:52 PM
Posted 08 June 2005 - 06:53 PM
Posted 08 June 2005 - 07:14 PM
släng på en dempert frontsplitter så toppar den inte 250 längreNej nej.....250 toppar den
.......om man har turbo!!
Posted 15 June 2005 - 10:37 AM
Det gjorde vi väl allihopa...OK, första NA - Turbo duellen på svenska är under uppseglande. Vem tar upp den kastade handsken
Posted 15 June 2005 - 05:05 PM
Trodde väl det! Med Formel 1-bilar blir den roligare.Anderstorp var för övrigt en annorlunda bekantskap, men jag måste nog säga att den var lite trist... Alla kurvor var liksom lika, det kunde ju varit lite mer variation tycker nog jag... Det var iofs kul iaf
Posted 15 June 2005 - 08:03 PM
Edited by Stefan, 15 June 2005 - 08:04 PM.
Posted 15 June 2005 - 08:12 PM
Ahh, en klassiker... Jag har inte ens försökt än...Har försökt att polera bort alla zebraränder som blev av alla däckrester (suck)
Posted 15 June 2005 - 09:40 PM
Posted 16 June 2005 - 04:51 AM
Hmmmmmm!Bromsa sist är väl ingen fördel, ofta får man mera fart med sig ut ur kurvan om man tar en tidig bromspunkt.
Posted 16 June 2005 - 05:59 AM
0 members, 2 guests, 0 anonymous users