Jump to content

Photo

Superstage 2006

• Please log in to reply
223 replies to this topic

#181 StephanD

StephanD

Member

• Pip
  • 171 posts

Posted 05 May 2006 - 11:41 AM

Har precis pratat med Markus på bilsport. Allt är klappat o klart. Tyvärr har jag fått problem, min tant har fått diskbråck i går så jag måste lösa barnpassningen inför i morgon :( , hoppas kunna komma senare. Några viktiga saker pga att jag inte är med ifrån start. 1. Någon som tar på sig ansvaret och chefar under dagen. 2. Bilsport startar igång oss (kommer en kille som heter Mats) och lämnar sedan så vi stannar så länge vi vill, och en av oss lämnar in nyckeln på ett hotel i Emmaboda 3.Tidningen kommer troligtvis under dagen för ev repotage. 4. Glöm inte käk, det blir en lång dag. 4. Ta det lungt på vägen ner behövs inga böter när vi kan gasa obehindrat på banan. /S

Edited by StephanD, 05 May 2006 - 11:42 AM.

#182 Jimsan

Jimsan

Super Duper Member

• PipPipPip
  • 553 posts
  • Interests:Blöjbyte, barnvagnar, mjölkersättning, kolik och sömnlösa nätter.

Posted 05 May 2006 - 04:08 PM

Fasen va tråkigt med Treble och StephanD :( Hur löser ni andra det med mat? Ska vi alla ta med oss eget eller ska vi beställa mat (Pizza eller nått) där och nån kör å hämtar? Ta paus och dra iväg och äta? Ställa sig ikväll och laga makaroner och tonfisk sallad? poof Glöm inte att ta med en massa vatten, tusan vad det går åt när det är lite värme i luften.

#183 Sliparn

Sliparn

Need to get Out More

• PipPipPipPip
  • 750 posts

Posted 05 May 2006 - 04:58 PM

Jag kör iallafall med engångsgrill och en bunt korv.

#184 CHRI

CHRI

Super Member

• PipPip
  • 321 posts
  • Interests:Life

Posted 05 May 2006 - 05:53 PM

Jag kör iallafall med engångsgrill och en bunt korv.

Med tanke på hur mycket värme min bil utvecklar numera så tror jag att jag kan skippa grillen :D

#185 Sliparn

Sliparn

Need to get Out More

• PipPipPipPip
  • 750 posts

Posted 05 May 2006 - 06:34 PM

JKPG-Karavanen Jönköping 06.00 :Sliparn, One yet, CHRI Vetlanda (rondellen) 06,40: Stefan Norrhult 07:10 : Jim OK?

#186 Treble

Treble

Super Member

• PipPip
  • 252 posts

Posted 05 May 2006 - 07:54 PM

JKPG-Karavanen

Jönköping 06.00 :Sliparn, One yet, CHRI
Vetlanda (rondellen) 06,40: Stefan
Norrhult 07:10 : Jim

OK?

Vad skall man knappa in på gpsen när man skall dit?
Adress? Emmaboda flygfält? :S

JIMSAN!!!!
Glöm inte min diffsuser jag skall komma upp ändå! thumbsup

Edited by Treble, 05 May 2006 - 07:55 PM.

#187 Stefan

Stefan

Member

• Pip
  • 77 posts

Posted 05 May 2006 - 08:17 PM

JKPG-Karavanen Jönköping 06.00 :Sliparn, One yet, CHRI Vetlanda (rondellen) 06,40: Stefan Norrhult 07:10 : Jim det blir perfekt B)

#188 StephanD

StephanD

Member

• Pip
  • 171 posts

Posted 06 May 2006 - 01:43 PM

Som ni märkt så blir det inget åka för mig i dag. :( :( :tumble: Det går väl fler tåg. /Stephan (som är jäkligt lättretad i dag).

#189 clipping_point

clipping_point

Scary Internerd

• PipPipPipPipPipPip
  • 4,908 posts

Posted 06 May 2006 - 02:47 PM

Inte för mig heller....ska porta. en insugsfläns och inväntar Webertrattar. Ringd t.o.m. på en Seven i onsdags!!! :D

#190 CHRI

CHRI

Super Member

• PipPip
  • 321 posts
  • Interests:Life

Posted 06 May 2006 - 04:52 PM

Det var tråkigt Stephan att du inte kunde komma. Jag vill samtidigt passa på att tacka dig för det arbete du la ned för att göra denna träffen möjlig för oss. chinky chinky Dagen var mycket trevlig och bjöd på (undertecknad undantagen) mycket bra förarprestationer. Speciellt Alfons som lirade i en helt egen division, du har inte funderat på en karriär som professionell tävlingsförare? Under avdelningen dåliga undanflykter vill jag härmed anföra följande: Bilen var helt ny för mig och som dom flesta kunde konstatera inte helt lättkörd, men övning ger färdighet, jag skall lära mig. Tyvärr var jag för dagen inte helt kurant, det var med mycket möda och stort besvär jag genomförde träffen (men kul var det). Sammantaget så går det inte fly från det faktum att jag mötte övermäktiga kombatanter, men nästa gång hoppas jag att jag är frisk samt att jag har lärt mig dosera effekten lite bättre. :D Tack alla medverkande och speciellt dig Stephan D. /Christoffer

#191 Reine

Reine

Member

• Pip
  • 166 posts

Posted 06 May 2006 - 06:05 PM

Men var är alla bilderna och framför allt tiderna??! ;) Önskar att jag kunde varit med, antagligen kalasväder och ett gäng väldigt glada speedster ägare.. /Reine

#192 slimvince

slimvince

Super Duper Member

• PipPipPip
  • 649 posts

Posted 06 May 2006 - 06:39 PM

Kul att träffa er allihop och tack till alla som på ett eller annat sätt hjälpte till! Skall vi lägga bilderna här eller i en eftersnackstråd på rejsa? Har för mig att det är lättare att ladda upp många bilder på rejsaforumet än här.

#193 clipping_point

clipping_point

Scary Internerd

• PipPipPipPipPipPip
  • 4,908 posts

Posted 06 May 2006 - 06:41 PM

Men var är alla bilderna och framför allt tiderna??! ;)

Önskar att jag kunde varit med, antagligen kalasväder och ett gäng väldigt glada speedster ägare..

/Reine

Ja, vad f-n Nillet? ;)

Tycker att jag är en bra fotograf, men när Nillet lägger upp sina foton ser jag att jag bara är en medelmåtta ;)

#194 slimvince

slimvince

Super Duper Member

• PipPipPip
  • 649 posts

Posted 06 May 2006 - 06:57 PM

ok, jag startade en tråd <här>.
Skriv gärna lite i den ;) :P chinky chinky

#195 Guest_Jim (Guest) (Guest)

Guest_Jim (Guest) (Guest)

Posted 06 May 2006 - 07:05 PM

Tack för en jätte trevlig dag, extra tack till er som skötte tidtagningen thumbsup Vilket väder vi hade sen :D

#196 Alfons

Alfons

Super Member

• PipPip
  • 422 posts

Posted 06 May 2006 - 07:45 PM

Min kompis Håkan tog en massa bilder. De kommer upp på rejsa snart! Erik Sliparn filmade också. Över till rejsa.... chinky chinky

#197 Sliparn

Sliparn

Need to get Out More

• PipPipPipPip
  • 750 posts

Posted 06 May 2006 - 09:07 PM

Min kompis Håkan tog en massa bilder. De kommer upp på rejsa snart!
Erik Sliparn filmade också.

Över till rejsa.... chinky chinky

Lite film kommer i morgon thumbsup

#198 Stefan

Stefan

Member

• Pip
  • 77 posts

Posted 06 May 2006 - 09:44 PM

tackar för en kallas träff. trevligt att se alla gasa chinky chinky

#199 StephanD

StephanD

Member

• Pip
  • 171 posts

Posted 06 May 2006 - 11:59 PM

F-an, kunde det inte åtminstone vart lite dåligt väder ;) Gav upp att få hem någon vid lunch, problemet jag har är att min dotter sitter i rullstol så vem som helst duger inte, försökte boka om någon av henns assistenter men det gick tyvärr inte. VAD BLEV DET FÖR TIDER??

#200 OneYet

OneYet

Billy No Mates

• PipPipPipPipPip
  • 1,354 posts

Posted 07 May 2006 - 07:23 AM

Ett stort bock och tack till dig Stephan. Och till alla er andra också. En av höjdarna var att åka karavan med 5 Speedstrar på vägen ner. En annan var banan. En tredje var åkturen med Christoffer, ujujuj. En fjärde var vädret. Osv. Den som till slut fick med sig blocket med alla tiderna får väl ta och lägga upp dem här. 1.36.26 tror jag att lyckades få till på en repa. Att jag aldrig kom under 1.37 igen säger nog en hel del om föraren och inte om bilen.

3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users