Jump to content

Photo

Jag Mötte Lassie...

• Please log in to reply
244 replies to this topic

#181 3301

3301

Member

• Pip
  • 30 posts

Posted 18 May 2009 - 10:00 AM

För en gång skull fick jag se en annan speedster än min egen på vägen, det var igår (4/5) i Borås korsningen mellan 40:an och 27:an, en silvergrå turbo.
Någon som känner sig skyldig??

det skulle kunnat vara jag.. mitt minne är som en guldfisks.. men jag bor ju i borås och har en silvrig speedster.. dock med lite fartränder på =)

#182 Stefan_A

Stefan_A

Billy No Mates

• PipPipPipPipPip
  • 1,477 posts
  • Interests:Photography, british sports cars, diecast models, GT racing, whiskey, project management

Posted 17 June 2009 - 04:51 PM

Mandarin Speedster i Nyhamnsläge (vid ICA) tidigare i veckan. Tyvärr inte jag som såg den, uten en kompis som körde förbi. Så klart noterade han varken reg.nr, chassinummer eller "dash number"...

#183 kanngard

kanngard

Super Member

• PipPip
  • 456 posts

Posted 18 June 2009 - 05:05 PM

Mötte en silverfärgad speedster efter macken vid hallunda, jag var på väg mot södertälje Var som att möta sig själv :P någon här?

#184 Dunde

Dunde

Member

• Pip
  • 96 posts

Posted 18 June 2009 - 05:08 PM

Mötte en Europablåa N/A (tror jag) i södergående körfält norra avfarten till Halmstad idag kl 16:20. Kändes som om man mötte sig själv... :)

#185 speedster2.2sweden

speedster2.2sweden

Member

• Pip
  • 22 posts
  • Interests:Tycker om att fiska. Mest blir det gädda och gös. Catch and release. Ã…rsbästa gädda - 8.9kg, 102cm.

Posted 27 June 2009 - 05:04 PM

Mötte en gul speedster på Ågestaleden på väg mot farsta runt 19:30 tiden. Någon härifrån? Själv hade jag inte min egna speedster :/

#186 Dflex

Dflex

Member

• Pip
  • 119 posts

Posted 06 July 2009 - 03:25 PM

Mötte en blå på E6an utanför lund idag strax innan tio. Någon som känner sig träffad?

#187 Nillet

Nillet

Billy No Mates

• PipPipPipPipPip
  • 1,728 posts
  • Interests:Whisky, Formula 1

Posted 07 July 2009 - 05:21 AM

Brukar möta Dflex och Stefan_A i Lund, men jag kör nästan alltid i en anonym bil (gul Mini Cooper). Men alltid kul att se er! chinky chinky

#188 Gladestone

Gladestone

Member

• Pip
  • 14 posts

Posted 09 July 2009 - 09:39 AM

Såg min första speedster för det här året i början av veckan (9-10 mars). Det var en grå speedster som kom på Limhamnsvägen, från Malmö mot Limhamn mellan kl 16-17.

Hej, det måste vara min (som är silverfärgad - du skrev grå). Kör den sträckan dagligen till och från jobb. Jag har väl mött dig 2-3 ggr gissar jag. Du jobbar på gamla industriområdet i Limhamn, eller?

chinky chinky

/CH

#189 Dunde

Dunde

Member

• Pip
  • 96 posts

Posted 12 July 2009 - 07:32 AM

På väg hem från STCC i FBG igår mötte jag en "Bastard" i ful cammo-mundering i Heberg kl 17. "Bastard"-premiär för mig. :)

#190 Alfons

Alfons

Super Member

• PipPip
  • 422 posts

Posted 20 July 2009 - 06:56 PM

Vem var det med en Silvrig Speedster i rondellen vid Willys i Växjö för 45 minuter sedan? Klådde du Audin? ;) Hur många Speedsters finns det i Växjötrakten egentligen? Alfons Jimsan Silvrig, turbo eller N/A?

#191 Chraser

Chraser

Member

• Pip
  • 47 posts

Posted 20 July 2009 - 07:34 PM

Vem var det med en Silvrig Speedster i rondellen vid Willys i Växjö för 45 minuter sedan? Klådde du Audin? ;)
Hur många Speedsters finns det i Växjötrakten egentligen?

Alfons
Jimsan
Silvrig, turbo eller N/A?

Hej Alfons, jag har en Silvrig N/A med luftintagen från en turbo, men jag hoppas inte det var min då den har stått i garaget hela dagen. Dock har jag sett en anna Silvrig N/a i Väjxö ett par gånger denna säsong...Det finns även en Röd turbo och personen är reggad i detta forum (orkar inte leta upp namnet).

#192 Alfons

Alfons

Super Member

• PipPip
  • 422 posts

Posted 20 July 2009 - 09:17 PM

Vem var det med en Silvrig Speedster i rondellen vid Willys i Växjö för 45 minuter sedan? Klådde du Audin? ;)
Hur många Speedsters finns det i Växjötrakten egentligen?
:closedeyes: Alfons
Jimsan
Silvrig, turbo eller N/A?

Hej Alfons, jag har en Silvrig N/A med luftintagen från en turbo, men jag hoppas inte det var min då den har stått i garaget hela dagen. Dock har jag sett en anna Silvrig N/a i Väjxö ett par gånger denna säsong...Det finns även en Röd turbo och personen är reggad i detta forum (orkar inte leta upp namnet).

Din såg jag förra sommaren! Det minns jag thumbsup
Den jag såg idag fick sladd i rondellen... :closedeyes:

#193 Alfons

Alfons

Super Member

• PipPip
  • 422 posts

Posted 16 August 2009 - 09:41 PM

Tänk att det kan vara så jävla kul att vinka till en annan Speedster chinky chinky Vinkade på en silvrig på E4:an utanför Ljungby idag vid 18-tiden.

#194 Losy

Losy

Member

• Pip
  • 35 posts

Posted 17 September 2009 - 11:41 AM

Djungeltrumman har gått! En mekaniker från Bendt bil i Halmstad sms:ade och berättade att en blå speedster stod utanför! =) Oz fälgar, turbon.. någon som känner sig träffad? Alfons?

#195 Raven

Raven

Member

• Pip
  • 150 posts

Posted 17 September 2009 - 12:36 PM

...å jag som letat efter andra Speedsters i två år utan resultat (Förutom på våra 08-träffar förståss) :tumble: I går stod det en blå värsting parkerad på min egen gata. :blink: (Solna, Frösunda, utanför Eniro) öh...fyra avgaspipor ? Imnotworthy Erkänner ingen och träder fram kommer jag självklart att bli tvungen att lägga upp de rejält usla mobil bilderna jag lyckades ta i förbifarten :rolleyes:

#196 slimvince

slimvince

Super Duper Member

• PipPipPip
  • 649 posts

Posted 17 September 2009 - 02:34 PM

...å jag som letat efter andra Speedsters i två år utan resultat (Förutom på våra 08-träffar förståss)

:tumble:

I går stod det en blå värsting parkerad på min egen gata. :blink:

(Solna, Frösunda, utanför Eniro)

öh...fyra avgaspipor ? Imnotworthy

Erkänner ingen och träder fram kommer jag självklart att bli tvungen
att lägga upp de rejält usla mobil bilderna jag lyckades ta i förbifarten :rolleyes:

Har en kompis som arbetar på Eniro och som igår MMS:ade en bild på OC_peters (?)

#197 Speedsterspeed

Speedsterspeed

Super Duper Member

• PipPipPip
  • 710 posts

Posted 17 September 2009 - 05:02 PM

...å jag som letat efter andra Speedsters i två år utan resultat (Förutom på våra 08-träffar förståss)

att lägga upp de rejält usla mobil bilderna jag lyckades ta i förbifarten :rolleyes:

Har en kompis som arbetar på Eniro och som igår MMS:ade en bild på OC_peters (?)

Jag vet vem som har svetsat :rolleyes:

#198 OC_Peter

OC_Peter

Super Member

• PipPip
  • 273 posts

Posted 17 September 2009 - 09:28 PM

Jag vet vem som har svetsat :rolleyes:

Mm det vet ja med chinky chinky
Tog en sväng förbi Brostugan - http://www.garaget.o...884008#p1884008

/Peter

#199 Alfons

Alfons

Super Member

• PipPip
  • 422 posts

Posted 18 September 2009 - 08:28 PM

Djungeltrumman har gått!

En mekaniker från Bendt bil i Halmstad sms:ade och berättade att en blå speedster stod utanför! =)
Oz fälgar, turbon.. någon som känner sig träffad? Alfons?

Det var jag som var och hämtade ett nytt bränslefilter hos Dennny på reservdelar :)
Hälsa mekanikern att han får lära sig se skillnad på OZ och ATS-fälgar... :rolleyes:

Är det fler än jag och tjejen som ska till Falkenberg och heja på Johan(Jow här på forumet) i morgon?
Vi sticker från Knäred vid 9-10 tiden om det är någon som vill hänga på.

#200 RacerJo

RacerJo

Member

• Pip
  • 245 posts
  • Interests:Racing in all scales

Posted 19 September 2009 - 07:21 AM

Är det fler än jag och tjejen som ska till Falkenberg och heja på Johan(Jow här på forumet) i morgon?
Vi sticker från Knäred vid 9-10 tiden om det är någon som vill hänga på.

Suck, känns som man har prioritetat fel denna helgen, bor ju närmast å så ska man åka långt bort istället (titta på elbilar på tekniska museét i stockholm).
Har även investerat i nya dämpare som jag tänkt montera den närmsta tiden, får se hur det går. Tanken är att dom skall provas på Falkenbergs banan nu på torsdag.

Johan, visa nu de andra förarna att en speedster är det enda rätta om man vill vara snabbast på banan :groupjump:

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users