Blev omkörd på Ölandsbron idag av en silverfärgad NA. Vi hälsade men det var ingen jag kände igen sedan nån SS körning, nån här på forumet?
Hade en riktigt fin dag på Öland och den avslutades i Växjö med att en kulturberikare smäckte en fimp på sidorutan 
Jimsan är du ute och kör nu igen, det är ju bara dig jag ser på vägarna 
Vart var målet på öland? Om du ska dit flera gånger så rekomenderar jag att du kör den östra vägen om du ska norr då den är krogigare, mindre trafik och man slipper fartkamerorna. Själv var man uppe och badade i Köpingsvik och på vägen till Kalmar så small till som f*n, då gick
fjäder till frikopplingspedalen av, har ngn nått tips på vart jag kan köpa en fjäder och vad den kan tänkas heta?
Haha, så det var du

Först var vi och snyltgästade strax ovanför Saxnäs, låg och badade i pool och åt middag tills sena eftermiddag. Efter det så åkte vi neråt Mörbylånga vidare till Alby och körde en liten runda för att hamna i Mörbylånga igen för ännu lite snyltgästande i form av kaffe och kaka
Inga roliga vägar på södra Öland...
Har inte utforskad norra Öland så mycket men jag kollade lite på kartor, ska ha den östra vägen i åtanke om det blir mer besök där iår. Från mitt håll kan jag köra fina krokiga vägar nästan hela vägen till Öland genom Fagerhult, Grönskåra och Timmernabben tror jag det är.
Angående fjädern till frikopplingspedalen så tror jag JawZ till och med kan ha några liggandes. Kostade flera kronor hos Opel, kanske vore värt att köpa en så man är bered när det händer en annan.
Hoppas vi ses i Växjö nån gång så vi kan kika på varandras bilar