Jump to content

Photo

Jag Mötte Lassie...

• Please log in to reply
244 replies to this topic

#161 Dflex

Dflex

Member

• Pip
  • 119 posts

Posted 22 October 2008 - 07:31 PM

Mötte en gul vx220 i Lund för 20 min sedan. Det är på denna sträcka jag brukar se Stefan_A, har du bytt? :lol: Jag körde anonym bil.

Det var nog jag som var skyldig där

Såg fö en i rondellen vid södra infarten till hbg i gårkväll vid sjusnåret. Såg inte ens färgen men upfattade den som mörk. Det kanske däremot var stefan? Annars är det mig veterligt bara en silvrig som brukar synas här i krokarna.

#162 Stefan_A

Stefan_A

Billy No Mates

• PipPipPipPipPip
  • 1,477 posts
  • Interests:Photography, british sports cars, diecast models, GT racing, whiskey, project management

Posted 23 October 2008 - 04:09 AM

Kan nog stämma, hade varit inne i sta'n vid då

#163 Patrik

Patrik

Member

• Pip
  • 103 posts

Posted 12 March 2009 - 02:15 PM

Såg min första speedster för det här året i början av veckan (9-10 mars). Det var en grå speedster som kom på Limhamnsvägen, från Malmö mot Limhamn mellan kl 16-17.

#164 Dunde

Dunde

Member

• Pip
  • 96 posts

Posted 12 March 2009 - 09:54 PM

Såg min första speedster för det här året i början av veckan (9-10 mars). Det var en grå speedster som kom på Limhamnsvägen, från Malmö mot Limhamn mellan kl 16-17.

Det är ju rätt tidigt, satte själv batteriet på laddning idag. 5 cm snö ute... Stog och klappade lillen lite i garaget :) *snyft* *längtar*
:)

#165 OC_Peter

OC_Peter

Super Member

• PipPip
  • 273 posts

Posted 11 April 2009 - 06:45 PM

Mötte en Silverfärgad idag i Flysta (Bromma). Blev så glad att jag vinkade trots att jag åkte i vita tråk Citran (C4 Grand Picasso). Alltid fascinerande när man möter en, såg riktigt läckert ut! /Peter :groupjump:

#166 Matte

Matte

Super Member

• PipPip
  • 426 posts

Posted 11 April 2009 - 08:51 PM

Såg en blå igår i Lindome. Stog och snackade lite med några mc polare. Någon här?

#167 Stefan_A

Stefan_A

Billy No Mates

• PipPipPipPipPip
  • 1,477 posts
  • Interests:Photography, british sports cars, diecast models, GT racing, whiskey, project management

Posted 13 April 2009 - 10:54 AM

Svart Speedster på väg söderut längs E4:an i höjd med Hyllinge på Påskafton. Körde själv norrut med bruksbilen, barnen och hustrun såg den innan jag gjorde det :rolleyes:

#168 Nad

Nad

Newbie

• 8 posts

Posted 13 April 2009 - 04:32 PM

Svart Speedster på väg söderut längs E4:an i höjd med Hyllinge på Påskafton. Körde själv norrut med bruksbilen, barnen och hustrun såg den innan jag gjorde det :rolleyes:

Det var nog jag :happy:

#169 Matham

Matham

Member

• Pip
  • 35 posts

Posted 14 April 2009 - 08:54 PM

Såg en blå igår i Lindome. Stog och snackade lite med några mc polare. Någon här?

Det var jag som var ute och lufta mina lilla blå. Jag bor i Lindome :rolleyes:

#170 Raven

Raven

Member

• Pip
  • 150 posts

Posted 15 April 2009 - 07:02 AM

Förutom på våra Speedster-träffar har jag bara sett EN enda Speedster ute i det vilda... :tumble: Det var en silvrig sak på Klarastrandsleden i Sthlm för drygt 2 år sedan. :o Det var också den direkta orsaken till att jag nu har en alldeles egen silverkula :jump: Någon här ? :lol: :lol: :lol:

#171 Dunde

Dunde

Member

• Pip
  • 96 posts

Posted 15 April 2009 - 02:59 PM

Förutom på våra Speedster-träffar har jag bara sett EN enda Speedster ute i det vilda... :tumble:
Det var en silvrig sak på Klarastrandsleden i Sthlm för drygt 2 år sedan. :o
Det var också den direkta orsaken till att jag nu har en alldeles egen silverkula :jump:

Någon här ?
:lol: :lol: :lol:

Här på västkusten tycks det "vimla" av dom. Ser några olika lite då och då.

#172 Nicke

Nicke

Member

• Pip
  • 84 posts

Posted 16 April 2009 - 07:39 AM

Förutom på våra Speedster-träffar har jag bara sett EN enda Speedster ute i det vilda... :tumble:
Det var en silvrig sak på Klarastrandsleden i Sthlm för drygt 2 år sedan. :o
Det var också den direkta orsaken till att jag nu har en alldeles egen silverkula :jump:

Någon här ?
:lol: :lol: :lol:

Här på västkusten tycks det "vimla" av dom. Ser några olika lite då och då.

Våra bilar verkar vara oproportionellt fördelade över landet. Raven, åk till Halmstad om du vill skåda Speedsters! :D Bara i lilla Halmstad med omnejd vet jag att det finns 4 (rätta mig om jag har fel Losy) Speedsters (+1 till med mig själv räknat på sommaren)
:groupjump:
Hörde av en kompis som bor i Kiruna att det även rullar en där uppe, Sveriges nordligaste?

#173 Raven

Raven

Member

• Pip
  • 150 posts

Posted 16 April 2009 - 07:49 AM

:P ...Vad jag kan se så är det bara en (1) i Halmstad, men ca 6 i stor-stockholm...

http://www.vx220.org.uk/maps.php

#174 Dunde

Dunde

Member

• Pip
  • 96 posts

Posted 16 April 2009 - 03:30 PM

:P ...Vad jag kan se så är det bara en (1) i Halmstad, men ca 6 i stor-stockholm...

http://www.vx220.org.uk/maps.php

"Kaunt mee inn" :)

#175 kanngard

kanngard

Super Member

• PipPip
  • 456 posts

Posted 20 April 2009 - 08:57 AM

Jag stötte på en silver speedster igår i tullinge, stannade å pratade lite med hoonom... inte bilen dock utan med föraren :rolleyes: han är inte med här men jag tipsade honom att skriva in sig, riktigt kul att se att dom kommer ut å rullar :) var rätt trevligt ljud i den, instalerat ferritas avgassysten, ej cat. men har inte bestämt mig än om det riktigt var coolt utblås eller ej, lite anelunda iaf med ett ovalt enkelt. tyvär lite dålig bild, mobilkamera :(

#176 Ynot

Ynot

Member

• Pip
  • 46 posts

Posted 05 May 2009 - 02:59 AM

För en gång skull fick jag se en annan speedster än min egen på vägen, det var igår (4/5) i Borås korsningen mellan 40:an och 27:an, en silvergrå turbo. Någon som känner sig skyldig??

#177 Stefan_A

Stefan_A

Billy No Mates

• PipPipPipPipPip
  • 1,477 posts

Posted 12 May 2009 - 01:51 PM

Mötte Toreld på Malmöleden i Helsingborg i eftermiddags.

#178 Toreld

Toreld

Member

• Pip
  • 22 posts

Posted 12 May 2009 - 04:20 PM

Som från och med idag har en ny ägare! Så det var inte mig i bilen :rolleyes:

#179 Stefan_A

Stefan_A

Billy No Mates

• PipPipPipPipPip
  • 1,477 posts

Posted 12 May 2009 - 05:07 PM

Som från och med idag har en ny ägare! Så det var inte mig i bilen :rolleyes:

Där ser man, Bilregistret hade fortfarande ditt namn. Nåväl, verkar vara en trevlig prick som köpt den iallafall eftersom han signalerade innan jag han se den!

#180 Patrik

Patrik

Member

• Pip
  • 103 posts

Posted 14 May 2009 - 06:01 AM

Såg en röd speedster på Bilpartner i Lund, hann inte se något mer än att det stod en där.

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users