Jag har haft lite kontakt med VX performence ang 230hk kitet och dom skickar med större insprutare sen programerar dom om datorn, kan man inte ta sig dit går det bra att skicka ner datorn samtidigt som du beställer ditt kitt då är allt klart för installation när du får grejorna.
Kittet presenterades 23/12 så jag tror bara det är "VX-perf" som monterat det än...Finns det många i det där forumet som har köpt kittet och monterat det själva?
EDIT: Har inte läst så noga, men läste att detta är lilla kittet, det kommer alltså ett större. Troligen med laddluftskylare då.
EDIT 2: De pratar om et kit från Hitec, vilket detta inte är. Det finns alltså ytterligare ett kit. "VX-perf" svara om något luftproblem (tyskan haltar) som inte finns på deras kit.
Ok, då är det alltså ett annat kitt som Hitech har get ett gruppköp på för 3500euro. Var det med laddluft kyl?
Så vx-perf menar då att deras kitt är bättre. Undra just vad luft problemet handlar om? Värme kanske?
Är själv rätt så dålig på Tyska. Skall nog ringa till Vx-perf på Måndag och se om jag kan få lite mer förklarat för mig. Hoppas de pratar engelska
mvh T